Δευτέρα 23 Δεκεμβρίου 2013

Αυτός είναι ο λόγος...


Η αγάπη για τον εαυτό μας είναι η αρχή ενός έρωτα που κρατάει μια ζωή   ''Όσκαρ Ουάιλντ''

Ένα αυτοκόλλητο που βλέπω κολλημένο συχνά σε αυτοκίνητα γράφει : ''Δεν χρειάζομαι δικαιολογία για να νιώσω χαρά''. Συχνά νιώθουμε ότι χρειάζεται να απολογηθούμε κάθε φορά που προσφέρουμε κάτι υπέροχο στον εαυτό μας και λέμε :''Δούλεψα σκληρά'' η ''Δεν έχω κάνει τίποτε για τον εαυτό μου,εδώ και πολύ καιρό''. Δεν χρειάζεται να εξηγούμε ή να απολογούμαστε σε κανένα για την ευχαρίστηση που προσφέρουμε στον εαυτό μας.Αν μια δραστηριότητα μας φέρνει γαλήνη και απόλαυση,αυτό και μόνον είναι αρκετός λόγος,για να την αγκαλιάσουμε.
                                                 Θεέ μου...
Βοήθησε με να θυμάμαι ότι η ευτυχία είναι το δικαίωμα που έχω από την γέννησή μου.Η ζωή είναι ο λόγος που γιορτάζω.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου