Τετάρτη 9 Οκτωβρίου 2013

Το αρκετό είναι καλύτερο.

                
                                   "Ποιος  είναι ο ευτυχισμένος άνθρωπος
                            Εκείνος που είναι ικανοποιημένος με την τύχη του.
                                                                                                   Ταλμούδ
Ο Ματ έχει ένα μικρό αλλά επιτυχημένο εστιατόριο για χορτοφάγους στην Χαβάη.Έχει αποκτήσει τεράστια φήμη για το ποιοτικό του φαγητό που φτιάχνεται με πολύ αγάπη.Ένας διάσημος σταρ του σινεμά που τρελαίνεται για το φαγητό του, προσφέρθηκε να του ανοίξει ένα εστιατόριο στο Χόλιγουντ με χρηματοδότηση πολλών εκατομμυρίων δολαρίων.Ήταν σίγουρος ότι θα γινόταν το εστιατόριο της μόδας στο Λος Άντζελες.Ευχαριστώ πολύ,του είπε,αλλά μου αρέσει εδώ.Γνωρίζω προσωπικά τους πελάτες μου,στα διαλείμματα της δουλειάς βγαίνω έξω και απολαμβάνω το ηλιοβασίλεμα,τα παιδιά μου κάνουν εδώ μέσα τα μαθήματά τους και παίζουν με τους φίλους τους που μένουν δίπλα.Βγάζω αρκετά για να ζω καλά.Για μένα το περισσότερο δεν είναι πάντα το καλύτερο.Μερικές φορές το αρκετό είναι το καλύτερο.Αν είσαι ευτυχισμένος με ο,τι έχεις,τότε τα περισσότερα δεν πρόκειται να σε γεμίσουν.Μου αρκούν αυτά που έχω,γιατί μου αρκεί αυτό που είμαι...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου